چگونه با استفاده از اطلاعات مشتری در واقع به او کمک کنیم ؟
از آنجا که اطلاعات مشتری همیشه دارای ارزش است ، آنها به چگونگی استفاده از از اطلاعات خود بیشتر توجه می کنند. به طور همزمان آنها بسیار قدرتمند شده و کنترل بیشتر روی زندگی دیجیتالی خود دارند . شاهد قوانین کلی حفاظت اطلاعات در اتحادیه اروپا ، حق فراموش شدن ، حذف کامل و مقررات مربوط به حاکمیت داده ها هستیم . افزایش وطن دوستی و نظرسنجی ها در مورد نظام جهان نشان می دهد اعتماد به شرکت ها ( و همه موسسات) به سرعت در حال کم شدن است و کسب و کار ها باید برای تمام این موارد خود را آماده سازند .
ساختن استارتاپی که ماندگار خواهد بود (قسمت دوم)
ساختن استارتاپی که ماندگار خواهد بود نوشته شده توسط همنت تانجا و کن چنالت قسمت دوم: از قسمت اول به این نتیجه میرسم که ساختن
تجربه در راه اندازی کسب و کار
تجربه در راه اندازی کسب و کار هنگام راه اندازی شرکت ها ، تجربه بسیار مهم است تحقیقات جدید نشان می دهند که شرکت های
ساختن استارتاپی که ماندگار خواهد بود (قسمت اول)
ساختن استارتاپی که ماندگار خواهد بود نوشته شده توسط همنت تانجا و کن چنالت قسمت اول: در یک دهه گذشته ، نرخ رشد تعیین کننده