علیرضا اکرمی

مقالات علیرضا اکرمی

ارتباط با مشتری
تحلیل داده
alirezaakrami

چگونه با استفاده از اطلاعات مشتری در واقع به او کمک کنیم ؟

از آنجا که اطلاعات مشتری همیشه دارای ارزش است ، آنها به چگونگی استفاده از از اطلاعات خود بیشتر توجه می کنند. به طور همزمان آنها بسیار قدرتمند شده و کنترل بیشتر روی زندگی دیجیتالی خود دارند . شاهد قوانین کلی حفاظت اطلاعات در اتحادیه اروپا ، حق فراموش شدن ، حذف کامل و مقررات مربوط به     حاکمیت     داده ها هستیم . افزایش وطن دوستی و نظرسنجی ها در مورد   نظام   جهان نشان می دهد اعتماد به شرکت ها ( و همه موسسات) به سرعت در حال کم شدن است و کسب و کار ها باید برای تمام این موارد خود را آماده سازند .

برای ادامه کلیک کن

عنوان پادکست

لایو حامی غفاری

چگونه محصول خود را معرفی کنیم؟

چگونه محصول خود را معرفی کنیم؟ لایو مشترک با حامی غفاری لایو مشترک علیرضا اکرمی با جناب آفای حامی غفاری با موضوع: معرفی مناسب محصول

لوگو

نکات با ارزش در طراحی لوگو

نکات باارزش در طراحی لوگو مطالعه روی ۵۹۷ لوگو که نشان میدهد که کدام نوع تاثیر بیشتری دارد. تصور کنید شما مدیر بازاریابی یک برند

بیزینس پلن

بیزینس پلن

بیزینس پلن اصطلاحی ست که اگر بخواهید یک کسب و کار مستقل را راه اندازی کنید، با آن زیاد سر و کار خواهید داشت.
بیزینس پلن یا طرح کسب و کار مثل همان نقشه ی راهی ست که باعث می شود افراد در شرایط مختلف، مسیرشان را به خوبی بشناسند و به بی راهه کشیده نشوند.