![ارتباط با مشتری](https://alirezaakrami.ir/wp-content/uploads/2020/08/New-Project-2-copy-2-300x140.png)
چگونه با استفاده از اطلاعات مشتری در واقع به او کمک کنیم ؟
از آنجا که اطلاعات مشتری همیشه دارای ارزش است ، آنها به چگونگی استفاده از از اطلاعات خود بیشتر توجه می کنند. به طور همزمان آنها بسیار قدرتمند شده و کنترل بیشتر روی زندگی دیجیتالی خود دارند . شاهد قوانین کلی حفاظت اطلاعات در اتحادیه اروپا ، حق فراموش شدن ، حذف کامل و مقررات مربوط به حاکمیت داده ها هستیم . افزایش وطن دوستی و نظرسنجی ها در مورد نظام جهان نشان می دهد اعتماد به شرکت ها ( و همه موسسات) به سرعت در حال کم شدن است و کسب و کار ها باید برای تمام این موارد خود را آماده سازند .
![استارتاپ](https://alirezaakrami.ir/wp-content/uploads/2020/08/New-Project-2-copy-300x140.png)
ساختن استارتاپی که ماندگار خواهد بود (قسمت دوم)
ساختن استارتاپی که ماندگار خواهد بود نوشته شده توسط همنت تانجا و کن چنالت قسمت دوم: از قسمت اول به این نتیجه میرسم که ساختن
![](https://alirezaakrami.ir/wp-content/uploads/2020/08/New-Project-2-1-300x140.png)
تجربه در راه اندازی کسب و کار
تجربه در راه اندازی کسب و کار هنگام راه اندازی شرکت ها ، تجربه بسیار مهم است تحقیقات جدید نشان می دهند که شرکت های
![استارتاپ](https://alirezaakrami.ir/wp-content/uploads/2020/08/New-Project-2-copy-300x140.png)
ساختن استارتاپی که ماندگار خواهد بود (قسمت اول)
ساختن استارتاپی که ماندگار خواهد بود نوشته شده توسط همنت تانجا و کن چنالت قسمت اول: در یک دهه گذشته ، نرخ رشد تعیین کننده