Elementor #1367
چگونه محصول خود را معرفی کنیم؟ لایو مشترک با حامی غفاری لایو مشترک علیرضا اکرمی با جناب آفای حامی غفاری با موضوع: معرفی مناسب محصول

نکات با ارزش در طراحی لوگو
نکات باارزش در طراحی لوگو مطالعه روی ۵۹۷ لوگو که نشان میدهد که کدام نوع تاثیر بیشتری دارد. تصور کنید شما مدیر بازاریابی یک برند

بیزینس پلن
بیزینس پلن اصطلاحی ست که اگر بخواهید یک کسب و کار مستقل را راه اندازی کنید، با آن زیاد سر و کار خواهید داشت.
بیزینس پلن یا طرح کسب و کار مثل همان نقشه ی راهی ست که باعث می شود افراد در شرایط مختلف، مسیرشان را به خوبی بشناسند و به بی راهه کشیده نشوند.

لایو رزومه نویسی موفق
لایو مشترک علیرضا اکرمی با خانم مونا سوری با موضوع: رزومه نویسی موفق

رهبران را برای کاری که می توانند انجام دهند استخدام کنید نه کاری را که انجام داده اند
پنجاه سال از انتشار اصل پیتر می گذرد، اما قانون آن هنوز هم جاری است. لورنس جی پیتر، مربی این اصل مشهور خاطرنشان کرده، که هر سمت متعلق به کارمندی می شود که توانایی انجام وظایف آن را ندارد. طبق نظریه اصل پیتر، بیشتر افراد شایسته تا زمانی که به جایگاه بالاتری می رسند، رشد می کنند و دیگر در آن زمان رشد نمی کنند.

۴۸ KPI (شاخص کلیدی عملکرد) منابع انسانی و نمونه های شاخص (چگونه آنها را پیاده سازی کنیم) (قسمت دوم)
شاخصهای کلیدی عملکرد (KPI)های عملکرد:
سی وهشتمین شاخص کلیدی عملکرد (KPI) درصد کاندیدای شغلی که معیارهای شغلی را رعایت می کنند:
در ارزیابی اثربخشی پست های شغلی در دستیابی به کاندیدای برتر کمک می کند.
سی و نهمین شاخص کلیدی عملکرد (KPI) نرخ استخدام مشاغل داخلی:
اثربخشی توسعه استعداد سازمانی را نشان می دهد.
چهلمین شاخص کلیدی عملکرد (KPI) نرخ استخدام ارجاع داخلی:
به مدیران این امکان را می دهد تا وقتی کارمندان فعلی به شناسایی و کسب استعداد کمک می کنند، ارزش افزوده را ببینند.